מאמרים
"10 הדיברות" לפגישה עיסקית מוצלחת וסגירת עיסקה
בשוק התחרותי בין ימינו, אין זה מובן מאיליו שלקוח פוטנציאלי מתקשר אליכם ומוכן להיפגש עמכם, לשמוע עוד על השירותים או המוצרים שלכם, ואולי אף להתקדם לסגירת עיסקה עמכם.
אין זה משנה כלל האם "הליד" לפגישה הגיע מהאינטרנט, או שהגיע "מפה-לאוזן", או שחברת טלמיטינג חיצונית תיאמה לכם את הפגישה. מה שחשוב כעת הוא שאתם רוצים למקסם את תוצאותיה, כלומר: להגדיל את סיכויי "סגירת" העסקה ולרכוש לקוח חדש והכנסה נוספת לעסק שלכם.
מדריך זה מציג בפניכם את "10 הדיברות" לפגישה עסקית מוצלחת. מילוי אחר המלצות מדריך זה יסייע לכם לקדם חיובית את פגישותיכם, לסגור יותר עסקאות ואף לבנות יחסי אמון וקירבה רבים יותר עם לקוחותיכם הבאים.
1. סרטון 60 שניות - מה עושים בטלמיטינג? מדוע צריכים תיאום פגישות עסקיות?
מתעניינים בשירות טלמיטינג לעסק שלכם?
במקום לקרוא על טלמיטינג ומה השירות טלמיטינג כולל - צפו בסרטון הסבר קצרצר
איך עושים תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ? טיפים ושיטות!
בעלי עסקים קטנים ובינוניים מכירים את הצורך ההכרחי בהשגת לקוחות חדשים על בסיס קבוע ומתמשך. רובם מכירים את מונח"המשפך השיווקי", שאומר שיש ליצור X הזדמנויות מכירה ופגישות עבודה עם לקוחות פוטנציאליים חדשים בחודש, על-מנת ליצור ולייצר Y לקוחות חדשים בכל חודש.
אחת הדרכים להשיג זאת היא יצירת פגישות עבודה עם לקוחות פוטנציאליים, בקרב "קהל המטרה" הרלוונטי לעסק, וזאת ע"י פנייה טלפונית. בז'רגון השיווק פנייה זו מוכרת בשם: "שיחה קרה". בעלי עסקים קטנים ובינוניים רבים אינם אוהבים, בלשון המעטה, לעשות "שיחות קרות" אלו, ובכך הם מתקשים בהגדלת מספר לקוחותיהם החדשים ומן הסתם את מכירותיהם ורווחיהם.
דגשים לבניית תסריט שיחה מנצח לשיחות טלמיטינג
בעלי עסקים נוטים לחשוב בתום לב כי יצירת תסריט שיחה לשיחות טלמיטינג לשם קביעת פגישות עסקיות עם לקוחות פוטנציאליים חדשים הנו עניין של מה בכך .."נושיב את מורן הפקידה או "שנשב על הטלפון" בעצמנו ונתאם לנו פגישות עם לקוחות עסקיים אפשריים"- כך חושב בעל העסק הקטן או מנהל השיווק...
.. והלוואי וזה היה כזה פשוט .. (:
המדריך השלם לטלמיטינג - כיצד להגדיל את מספר לקוחות העסק?
השיווק "מפה לאוזן" של העסק אינו מספק ליצור את הגידול המיוחל לעסק? אתר האינטרנט של העסק אינו מייצר מספיק פניות נכנסות רלוונטיות? תערוכות וכנסים יוצרים BUZZ נקודתי, אך אינם מייצרים מכירות ממשיות? אם הזדהיתם עם האמירות האלה או חלקן- אתם לא לבד! בעולם השיווק התחרותי רב הערוצים והמסרים של היום קשה יותר ויותר לעסקים בינוניים וקטנים לבלוט ולהגיע ישירות "פנים מול פנים" ללקוחות אפשריים, בקרב קהל או קהלי המטרה המדויקים שלהם.
פנייה טלפונית ישירה, אנושית ובלתי אמצעית ללקוחות אפשריים ויצירת הזדמנויות מכירה באופן שוטף לעסק ע"י קביעת פגישות עבודה רלוונטיות עמם הינה דרך שיווק יעילה, "מחוץ לקופסה", כדי להגדיל את מספר הלקוחות בעסק ואת מכירותיו. מאמר זה יסקור וייתן את כל הכלים והטיפים המעשיים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים כיצד לעשות זאת.
המשמעות של קידום בגוגל לעסקים קטנים? והאם עסק יכול להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל תוך שבוע בלבד?
על החשיבות של קידום אתרים באינטרנט לעסקים קטנים
על המשמעות של להיות באחד מהמקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל נכתב ונאמר כבר רבות. מסקר אחרון שנעשה נמצא ש 92% מהגולשים מקבלים החלטת קנייה בעקבות חיפוש באינטרנט (!)
עובדה ידועה נוספת היא שמרבית ההקלקות של גולשים המחפשים בגוגל עסק שיביא "מזור לכאבם" הינן על תוצאות החיפוש הראשונות בדף הראשון בגוגל. בקיצור: "אם אתה (העסק שלך...) לא שם (בתוצאות גבוהות בדף הראשון בגוגל) - אתה לא קיים!"
2374 חברות רשומות לקידום אתרים יש בישראל, לא פחות! כיוון שהתחרות עצומה, הפיתויים עצומים וההבטחות לתוצאות מהירות ויעילות שלהן לא פחות מכך, בעלי עסקים מתקשים לבחור מתוך "הים" הזה חברת קידום אתרים ש"תספק את הסחורה".
המיתוס שרוצות לשמר חברות קידום אתרים
כאן אנו מגיעים למיתוס מרכזי שחברות לקידום אתרים והוא שיש צורך בתקופה ארוכה מאד, (מינימום: חצי שנה ואף יותר),
טיפים לביצוע תיאום פגישות עם לקוחות אפשריים לעסק
"מחר אהיה פנוי יותר", "אני שונא לשווק את עצמי", "אין לי זמן לזה", -"חם מדי היום", אלו ועוד רבים אחרים, הינם הסיבות (התירוצים.) שבעלי עסקים בינוניים וקטנים משתמשים בהם כדי להימנע מהפעולה האקטיבית של איתור לקוחות אפשריים הרלוונטיים ומתאימים לעסק שלהם, ולתיאום פגישות העבודה עימם.
בעלי עסקים רבים מודעים לכך שלפעמים שיטות השיווק הרגילות אינן מספקות להגדלת הפעילות העסקית שלהם. ההסתמכות על שיטת השיווק "מפה לאוזן", על הפרסומים השונים, על אתר העסק, על הניוזלטרים ורשימות התפוצה- כל אלו לפעמים אינם יוצרים את רצף ההזדמנויות העסקיות המספק לעסק בחודש העבודה הנתון.
רבים היו רוצים לפעול באופן יזום ופעיל: לפנות ישירות ל"לקוחות האידיאליים" המדויקים של העסק וליצור עימם פגישות אישיות 1X1 שבה יוכלו לבצע את שיחות המכירה למוצרים או השירותים של העסק שלהם ולסגור עוד ועוד עסקאות בכל חודש.
לכל אותם בעלי עסקים בינוניים וקטנים הרוצים להשאיר בצד את הסיבות והתירוצים ורוצים לפעול למילוי היומן שלהם בפגישות רלוונטיות עם לקוחות אידיאליים לעסק שלהם, להלן 5 טיפים לאיך לבצע משימה זו:
טיפים להגדלת מספר הלקוחות בעסק קטן ובינוני
חם מאד! גם לח מאד ולא נעים לצאת מהבית ולהתרחק מהמזגן, אולם כבעלי עסקים קטנים גם הקיץ והחום לא יכולים להוות תירוץ מקובל וגם בקיץ כמו בשאר עונות השנה נדרש לאתר לקוחות חדשים ולהגדיל את מספר לקוחות העסק עוד ועוד.
אז איך עושים את זה?
טלמיטינג – לא רק תיאום פגישות לעסקים קטנים ובינוניים !
"טלמיטינג"? " שמעתי על זה, זה מכירה טלפונית, לא?"
אז זהו, שלא! "טלמיטינג" הינו שימוש בטלפנים מקצועיים לשם איתור לקוחות אפשריים לעסק וקביעת פגישות עבודה עמם עבור בעל העסק או עבור סוכני המכירות שלו. בד"כ ע"י חברה חיצונית לעסק שזו מומחיותה ועיסוקה. לדוגמא בלבד: קביעת פגישות לנגרייה עם אדריכלים, לרו"ח ויועצי מס עם חברות ועסקים, ליועצת ארגונית עם חברות וארגונים, וכך הלאה.
טלמרקטינג מהבית – מה זה ולמי זה מתאים?
מה זה טלמרקטינג מהבית ?
כיום יותר ויותר אנשים "מוותרים" על העמידה בפקקים ארוכים, נסיעות יקרות וארוכות למשרד וגם מחפשים עבודה עצמאית, בלי "בוס על הראש" ובלי לעזוב את הבית. טלמרקטינג מהבית הנו פתרון טוב ונגיש עבור אנשים רבים המחפשים עבודה מהבית באופן עצמאי, ללא תלות במנהלים ובשעות עבודה קשיחות.
טלמרקטינג מהבית הנו עבודה עבור חברה מסחרית כלשהי המשווקת מוצרים או שירותים, כאשר תפקיד איש\אשת הטלמרקטינג הנו ליצור קשר טלפוני עם לקוחות אפשריים של אותה חברה, להציע את מוצריה או שירותיה, ולנסות "לסגור עיסקה" עמם.
רבים מתבלבלים בין המונחים טלמרקטינג והמונח טלמיטינג.
למי מתאים שירות טלמיטינג ושימושים "מחוץ לקופסה" לטלמיטינג לעסקים
כבעל חברת טלמיטינג ותיקה, אני נשאל פעמים רבות: "עם מי אתם עובדים בטלמיטינג?" האמת: תיאום פגישות – טלמיטינג מתאים לחברות ולעסקים רבים. במאמר זה אסקור "על קצה המזלג" כמה תחומים שבהם טלמיטינג אפקטיבי במיוחד ואמנה את הסיבות לכך. כמובן שטלמיטינג מתאים גם לתחומים רבים נוספים.
מה זה בכלל מוקד טלפוני ומהם האתגרים בהקמת מוקד טלפוני?
מוקד טלפוני? מוקד טלמרקטינג? הקמת מוקד טלפוני? האם אלו מונחים שעדיין רלוונטיים לחברות ולעסקים גם בעידן הטכנולוגי של 2018?
אז מסתבר שכן ובגדול! מחקרים רבים מוכיחים שבמקרים רבים עדיין אין תחליף לתקשורת בין-אישית בתהליכי מכירה.
מה זה טלמיטינג? מה ההבדל בינו ובין טלמרקטינג?
"טלמיטינג"- מונח שפחות מוכר להרבה בעלי עסקים. לעומת זאת "טלמרקטינג" הנו מונח מוכר הרבה יותר. אז מה זה טלמיטינג? ומהו טלמרקטינג?
מה זה לידים לעסקים ואיך משיגים לידים חמים להגברת מכירות לעסקים?
מה זה בכלל לידים לעסקים?
לידים לעסקים (Sales Leads) הינם לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים במוצרי או שירותי עסק מסוים. כמובן שזוהי רק תחילת הדרך, שלאחריה העסק נותן את הצעתו העסקית ומתחיל מו"מ עם הלקוח האפשרי, עד לסגירת חיובית של העסקה עמו.
מחקרים מראים שאיתור לידים איכותיים של לקוחות אפשריים הנו אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור עסקים.
מהי השיטה היעילה ביותר להגביר את מכירות צוות סוכני המכירות שלכם?
מכירים את זה שגייסתם סוכן מכירות חדש לחברתכם, נתתם לו מפתחות לברלינגו השכורה, "דלקן", כרטיסי ביקור ופרוספקטים ואיחלתם לו דרך צלחה לאתר לקוחות חדשים ולהביא מכירות לחברתכם ו...המכירות מבוששות לבוא, מספר הלקוחות החדשים שהוא מביא אינו עונה על ציפיותיכם ואתם נאלצים להיפרד ממנו לאחר חודשיים-שלושה, תוך שהוא משאיר אחריו "נזק" כספי לא מבוטל?
סקר: מהו האתגר הגדול ביותר לאנשי מכירות וכיצד טלמיטינג פותר זאת?
סקר מחקרי שפורסם בשנת 2017* בדק מהם האתגרים הגדולים ביותר שעליהם מדווחים אנשי מכירות. הסקר שנערך בקרב 350 אנשי מכירות מצא שהאתגר הגדול ביותר שעליו הם מדווחים הנו בזבוז יותר מדי זמן על "פעולות אדמיניסטרטיביות\לא מכירתיות".
אנשי המכירות שנשאלו שנדגמו בסקר נתבקשו לעשות רשימה של האתגרים הגדולים ביותר שלהם בעבודתם בשנת 2017, כולל איתור לקוחות פוטנציאליים (Prospecting), ניהול מו"מ, סגירת עסקאות ויעילות בעבודה.
ראיון עם לקוח חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"
במה החברה שלכם עוסקת?
חברת שורו מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling) ונכסי IT. החברה שלנו אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות ממפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה, שמירת אבטחת מידע ומקסום שווי שימוש.
מה היה הצורך שלכם ולשם מה פניתם לחברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"?
רצינו למנף את המכירות ובעיקר "להגיע" למקבלי החלטות בחברות בינוניות וגדולות ולתאם פגישות איכותיות איתם.
שאלות ותשובות על שירותי טלמיטינג לעסקים
כבעל חברת טלמיטינג וניסיון של 19 שנה בניהול מערכי טלמיטינג לעסקים, אני נתקל במספר שאלות החוזרות על עצמן ע"י בעלי העסקים המעוניינים לשכור שירות טלמיטינג במיקור חוץ לעסק שלהם. חשבתי ששיתוף מידע זה יסייע ללקוחות אפשריים.
שאלה: "... הרי העובדת שלכם שתעבוד עבורי היא לא מהנדסת מחשבים, אז איך היא תוכל לתת תשובות למנהלי מחשוב בחברות שאיתם היא תנהל את השיחות טלמיטינג?"
שירות טלמיטינג – ככלי למיתוג עסקים קטנים וזעירים
"טלמיטינג" הנו שירות המופעל בד"כ ע"י חברה חיצונית לעסק, בשיטת ה- Outsourcing. בשירות זה מגדיר בעל העסק את פלח המטרה המבוקש, ומנהל\ת פרויקט מטעם החברה החיצונית לעסק פונה ללקוחות אפשריים מתוך פלח המטרה הנבחר, לשם יצירת ותיאום פגישות עבודה רלוונטיות לבעל העסק אצל לקוחות פוטנציאליים עבורו.
היתרון בהפעלת שירות חיצוני לשיווק העסק וקביעת פגישות
שירות כתיבת תסריט שיחה לתיאום פגישות ומשוב למוקד טלפוני
מי צריך שירות של כתיבת תסריט שיחה ומשוב עבור מוקד טלפוני ?
עסקים רבים מנהלים קמפיינים בגוגל וברשתות חברתיות ומקבלים "לידים" בעקבותיהם.
בתחומים מסוימים אין זה מספיק להתקשר בחזרה ללידים אלו, אלה יש צורך בקביעת פגישות עסקיות במשרד. לדוגמא: לידים לעורכי דין או לידים למשרדי רו"ח, או לידים למכון קוסמטיקה- כל אלו מחייבים קביעת פגישה במשרד העסק. פגישה כזו מעלה את אחוזי סגירת העסקה דרמטית.
אז מה הבעיה? שבעלי עסקים אלו אינם יודעים איך לבצע באופן אפקטיבי ומקצועי את השיחות היוצאות ללידים אלו של לקוחות פוטנציאליים, לשם תיאום פגישות עבודה עמם. התוצאה: בזבוז תקציב ענק של פרסום, ללא תוצאות אפקטיביות של פגישות עבודה אפקטיביות, כאלו המובילות לסגירת עסקאות באופן רציף.
שירותי טלמיטינג – מה זה?
למרות הגידול הרב שחל במספר העסקים הקטנים והבינוניים המשתמשים בשירותי טלמיטינג וטלמרקטינג, רבים עדיין מתבלבלים בין המונחים: "טלמרקטינג" ו"טלמיטינג". אז מהם ההבדלים בינהם?
תיאום פגישות לעסקים
מחפשים שירות של תיאום פגישות לעסקים?
אין לכם מספיק פניות של לקוחות? תיאום פגישות לעסקים יכול למנף מכירותיכם!
תיאום פגישות לעסקים היא משימה מאתגרת עבור עסקים רבים. האתגרים מתחילים בהשגת "דאטה" מתאימה לפנייה, עבור לבניית "תסריט שיחה" מנצח ואיכותי, עבור להשגת איש או אשת טלמיטינג איכותית לתיאום הפגישות לעסק, ביצוע פולואו אפ ו"נעילת" מירב פגישות איכותיות ורלוונטיות לאורך זמן.
תיאום פגישות לעסקים - אתם דייגים או ציידים?
תיאום פגישות עסקיות לעסקים הינה מטלה הכרחית כחלק מפעולות השיווק עבור חלק גדול מאד מעסקים קטנים ובינוניים. כלל ידוע בשיווק הוא, שהשיווק אינו יכול להסתמך על אפיק שיווק אחד ויחיד, אלא על לפחות מספר ערוצי שיווק, הפועלים יחדיו.
רובם של העסקים עוסקים בפעולות שיווק שניתן לדמותן ל"דייג" של לקוחות אפשריים לעסק: פרסום בעיתונות ארצית, מקומית או מקצועית, הקמת אתר לעסק, ניהול דף עסקי בפייסבוק, ניהול קמפיין פרסומי בגוגל או בפייסבוק וכדומה. בעלי העסקים משתדלים להגיע ל"אגם" שבו הם מאמינים שלקוחותיהם האפשריים "שוחים" בו, פורשים את רישתם, בתקווה להעלות ברשתם כמה שיותר "שלל" לקוחות אפשריים.
להבדיל מפעולות שיווק אלו, שבהן כמו בדייג- נפרשות הרשתות בהמתנה (לפעמים ארוכה...) ללקוחות האפשריים "שייעלו בחכה" של העסק, תיאום פגישות לעסקים הינה פעולה אקטיבית, פעילה וממוקדת הרבה יותר, שאותה ניתן לדמות לפעולת הצייד. כמו בפעולת הצייד, גם כאן בעל העסק יודע בדיוק מיהו הלקוח "האידיאלי" שאותו הוא מעוניין "לצוד". תיאום הפגישה עם הלקוחות האידיאליים לעסק יתבצע, לכן, רק מקרב לקוחות אפשריים אידיאליים אלו לאותו עסק.
להבדיל מפעולת "הדייג", אם כן, בתיאום פגישות עסקיות לעסק (שאותה השווינו לפעולת הצייד), נמנעת מראש ברוב המקרים התופעה
המוכרת של "דגי רקק" ה"עולים ברשת" שאינם רלוונטיים לעסקים והמגיעים לפעמים רבות מאפיקי השיווק של עסקים בעיתונות או מרשת האינטרנט.
אז היכן הבעיה של עסקים קטנים ובינוניים?
תיאום פגישות לעסקים וחשיבותן בעולם העסקי הדיגיטלי
תיאום פגישות עסקיות ע"י בעלי עסקים או ע"י ועבור סוכני המכירות שלהם עם לקוחות אפשריים לחברה או העסק הנו אחד מכלי השיווק והמכירות המוכרים והחשובים שעומדים לרשות מנהלי חברות ועסקים.
שאיפת כל עסק הינה להגדיל את מספר ההזדמנויות העסקיות ברמה החודשית, וזאת על מנת שכל העת יהוו אלו את הבסיס ליצירת העסקאות והלקוחות העתידיים החדשים עבור העסק. קביעת פגישות ע"י ביצוע "שיחות קרות" עם לקוחות אפשריים לעסק (הן עצמאית ע"י העסק, או ע"י ביצוע באאוטסורסינג ע"י אחת מחברות הטלמיטינג המתמחות בכך) כאמור הינה דרך שמתאימה מאד לעסקים רבים, בתחומים שונים ומגוונים.
נשאלת השאלה: מדוע תיאום פגישות לעסק חשובה? מה יש בה בפגישה העסקית "פנים מול פנים" שאין בכל דרך התקשרות עסקית אחרת (כגון שיחת טלמרקטינג, משלוח מייל שיווקי, למשל)?
תיאום פגישות – ריכוז כל המידע לקביעת פגישות עסקיות
לקבלת ייעוץ חינם והצעת מחיר לתיאום פגישות עסקיות - התקשרו כעת 054-6811426 או 09-7401987
חדש! קידום אורגני בש...
חדש: קידום אורגני בשילוב כתיבה שיווקית ! די לבזבוז כספים רבים על "קידום ממומן" (PPC), התחילו לקבל לידים ופניות רבות של לקוחות עתידיים, תוך שבוע עד שבועיים בלבד, ע"י השגת מקומות...
קרא עוד...חדש:שיווק עורכי דין ...
חדש: טלמיטינג לשיווק עורכי דין אחד הכלים המשמעותיים ביותר לשיווק עורכי דין הנו שיתופי פעולה בינם ובין עסקים אחרים, עסקים הבאים במגע עם לקוחות פוטנציאליים עבורם. הפנייה "חמה" המתקבלת מבעל עסק...
קרא עוד...סדנא פרטית לשיווק בר...
סדנה אישית פרטית לקבלת כל הכלים לקידום עצמי ובחינם של העסק האינטרנט רוצים נוכחות מניבה ברשת האינטרנט אך אין לכם את המשאבים לכך? רוצים למתג את עצמכם כברי סמכא בתחומכם אך מבלי...
קרא עוד...מחוץ לקופסה
טל: 09-7401987 / 054-6811426
פקס: 153-9-7401987
אימייל:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.